Direkt zum Inhalt | Direkt zur Navigation

Eingang zum Volltext

Lizenz

Bitte beziehen Sie sich beim Zitieren dieses Dokumentes immer auf folgende
URN: urn:nbn:de:bsz:25-opus-13819
URL: http://www.freidok.uni-freiburg.de/volltexte/1381/



Weitere Beteiligte (Hrsg. etc.): Terry Anderson ; Fathi Elleoumi (Ed.)
Athabasca University, Canada

Theory and practice of online learning

Dokument1.pdf (1.865 KB) (md5sum: a5f5f74c2f1e2b0612cda1ac0689c222)

Kurzfassung in Deutsch

Das Werk versammelt theoretische und mehr praxisorientierte Beiträge zu
vielen Aspekten des Einsatzes von e-learning und distance learning an
Universitäten. Die Verfasser sind Mitglieder der Athabasca University
(Alberta, Kanada), einer "Open University", die ihre undergrade program
weitgehend und erfolgreich auf e-learning umgestellt hat.


SWD-Schlagwörter: E-Learning
Institut: Universitätsbibliothek
DDC-Sachgruppe: Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Dokumentart: Buch (Monographie)
Sprache: Englisch
Erstellungsjahr: 2004
Publikationsdatum: 14.07.2004
Bemerkung: This book and the individual chapters are copyright by Athabasca University. However, to maximize the distribution and application of the knowledge contained within, the complete book and the individual chapters are licensed under the Creative Commons License. In brief, this license allows you to read, print and share freely the contents in whole or in part, with the provisions listed below:
Attribution: You must give the original author credit. Non-commercial: You may not use this work for commercial purposes. Use for educational purposes by public or non-profit educational institutions is permitted. No derivative works: You may not alter, transform, or build upon this work. The formal, human-readable deed that outlines the license is available at http://creativecommons.org/licenses/by-nd-nc/1.0 The license in more formal legal language is available at http://creativecommons.org/licenses/by-nd-nc/1.0/legalcode
Indexliste